لو عندك خبرة ادخل هنا

عايزة من كل الشباب اللى يحبوا يخدمونى او يخدموا اى بنت يكتبوا عن نفسهم وخبراتهم وتجاربهم حتى لو كانت هايفة وما لهاش قيمة ممكن تكون بالنسبة لى مهمة
اكتب عن اول مرة خدمت فيها مسترس او بنت او اى سيدة ايا كانت واول مرة وطيت على رجل بنت بوستها ، واول مرة بنت ضربتك بالقلم .. الخ 
عايزة اسمع منك كل حاجة فى الكومنت وما تنساش تكتب ايميلك للمراسلة

هناك 64 تعليقًا:

  1. في البداية أحب اهنيكي وارسل لك تحية كبيييرة على المجهود الرائع اللي تقدمينه , اول مسترس عربية مصرية .. واو

    اول شي بعلق عن الموقع , المدونة عاجبتني كثير والاجمل من كدا ان التحديثات مستمرة فيه وانا كل شوية ادخل الموقع عشان اشوف الصور ... انتي جميلة جداً

    بس انا اتسائل هل انتي في مصر او الامارات ؟ انا حلم حياتي اني الحس واشم وامص رجل بنت , احب البنت اللي تهتم في رجلها وتخليهم ناعمين دايما وتصبغ الاضافر .. وأكثر شي احبه في البنت اذا لبست كعب عااالي خاصة لو يكون اسود أو احمر , واعشق ال boots كمان

    تعجبني الاقدام اذا كانت معرررقه بعد يوووم طويل من المشي في الحذاء , تكون دااافية جداً ولونها جميلة ورائحتها تجنن

    بالنسبة لتجاربي للأسف ولا تجربة للآن , كل اللي اسويه اني اشاهد فيديوات وصور في الانترنت ... عندي حب الاقدام من كنت صغير ... وحلمي اني احقق رغبتي في فتاة يكون عندها اسلوب قوي وتسطير عليّ وتعطي اوامر خاصة في الكلام وتقولي الحس ياكلب!

    امم , لكني رافض فكرة العبودية .. لأننا في النهاية كلنا عبيد لله .. اللي احبه فقط ان البنت تتحكم فيني وندخل جو التسلط وهي تمثل دور السيدة او المكلة القوي وانا خادمها الضعيف اللي ما اقدر اعمل شي وعقابي هو لحس اقدامها

    اتمنى اقدر انفذ امنيتي , وانا كثير اتابع الافلام المصرية والمسلسلات ... ولاحظت انه توجد افلام مصرية كثيرة تظهر قوة المراة وتسلطها وفي افلام قديمة لأقدام الممثلات او مقاطع مثير لأقدام واحذية الممثلات

    انا اماراتي لكني احب مصر كثير

    للتواصل: rewind-7@hotmail.com

    وياليت ان التحديثات تبقى موجوده دايما, انا زعلان لأنه تم وضع فيديو في اليوتيوب لكي لكن تم حذفه وللأسف ماقدرت اشوفه

    بالتوفيق يامسترس

    ردحذف
  2. الفيديو اتحمل على المدونة مباشرة

    ردحذف
  3. انا جدا سعيد باني دخلت صفحتك ..وبصراحه وجدتها مثيره
    بماتحويه وبنفس الوقت واضحه الهدف..وفيها الصوره
    ولقطات الفيديو كليب رااائعه واااو وممتعه فكيف تكون
    بالواقع؟؟
    فتره طويله وانا ابحث عن مستره جاده وليست مجرد كلام
    وكلهم في الفيس بوك وغيره مجرد وهم --ولكن الان اعتقد
    وجدتها (انتي)ه
    لوحابه تجمعنا لحظات مثيره ..نتواصل معا على الايميل
    hot_pwr_sx69@yahoo.com
    بانتظارك مع تحياتي

    من خالد السالم -جده

    ردحذف
  4. انا عاوز الحس رجلك كل يوم واشرب البول بتاعك واكل الخرة بتاعك كل يوم انا ايميلى abody_mmr1990@yahoo.com

    ردحذف
  5. أهلين مسترس انا سامي من السعودية عن جد انتي مسترس رووعه وكلنا نتشرف فيكي انتي تاج راسنا


    انا خدمت مره بنتين بس مو عربيتين اوطي ابوس رجولهم ويرمون لي اكل ع الارض ولما اوطي يشوتوه وانا الحق الاكل ولما ارفع راسي القى كف جاي ع وجهي كانت لحظات ممتعه بس لو كانو عربيات كان احسن بكثييييير عشان الكلام الي يطلع


    اتمنى اتواصل معك

    خدامك المطيع سامي

    twinsheart@hotmail.com

    ردحذف
  6. انا احب اهنيكي عل مدونه روعه و انا من عاشقي لحس الاقدام او اني اضرب علي المؤخره واحب اكون تحت سيطرتك و تحريجني في كول مكان وعندي افكار كتير و لكني كاره فكرت العوبديه ام عن تجاربي فاكنت الحس اقدام بنت خالتي وخالتي اثناء نومهوم وبنت خالتي افشتني وكلمت خالتي التانيه و امي و الحوار انتهي بس بنت خالتي بعدها فتره عاملتني باحتقار والتلي ي كلب وبعدين انتها المر بس بعض احيان بيبا فيه تلميحات وحوار تاني ........ لتواصل devilz.prince@live.com

    ردحذف
  7. انا من عاشقي لحس الاقدام

    ردحذف
  8. انا من عاشقي لحس الاقدام
    ntf5000@hotmail.com

    ردحذف
  9. هاي مسترس نادين

    انا ميدو من اسكندريه
    بحب رجلين البنات قوي واموت في الست المتسلطه القويه صاحبة العيون الساقبه والمشيه الواثقه والانوثه الطاغيه

    تجربتي بدات من وانا صغير كنت بحب ابوس جزم اختى واشم ريحتها مكنتش عارف يعني ايه او ليه انا بحب كده. وبعدين الموضوع اتطور اني لما حبيت واحده كنت بحب ابوس رجليها قوي . وبعدين الموضوع اتطور اكتر لما شوفت فيديوهات على النت فيها ضرب وتعذيب بدات احس باني عاوز اجرب كده.
    المره الي قابلت فيها مسترس بجد في الحقيقه واكنت عارف انها ماسترس وهيه عارفه اني خدام من كام شهر وبوست رجليها في العربيه وضربتني بالقلم وتفت في وشي وداست على راسي بالجزمه


    اتمنى اننا نتواصل
    خدامك ميدو
    medo5495@yahoo.com

    ردحذف
  10. حضررتك اعتبرينى خدامك وكلبك انا بحجد نفسى اكون تحت رجليكى انا متابع كلبيباتك من شهر8 ونفسى اكون مكان عبدك اللى معاكى وهوهبلك نفسى ونفسى اكون تحت رجلك وتعكملى فيا اللى انتى عاوزاه طول عمرةى هكون خدامك وكحدش عنده خبرة فى مصر دى كلها قدى ده ميلى لو امرتى انى اكون خدامك المخلص ياملكتى انا رهن اشارتك وتحت طوعك foot_slave30@yahoo.com وانا مستنى امرك ياملكتى

    ردحذف
  11. مستريس
    ات اكتشفت الويب ده من يومين وحيتو اوي وانا اتمني لو اقدر اكون خدامك انا ليبي عايش في مصر
    اول تجربه ليه كانت في نايت كلب كنت سكران و لقيت وحده جالسه لي وحديه فتكلمت معاها و سالته لو اقدر ابوس رجلها فا وفقت ممكن اكون خادم عندك
    انا وليد من ليبيا ده اميلي fadel2011@hotmail.co.uk

    ردحذف
  12. ست نادين انا خدامك فادي جاهز لكل اوامرك كيف ممكن او صل لرجليكي ارجوكي كيف انا محتاج لخدمة جزمتك
    انا خدمت بنتين من لبنان ساره هانم والاميره مايا يومين كاملات كنت بشتغل شغل البيت كامل واكون لابس هدوم حريمي وكنت بجهز الافطار الصبح لحضرتهن واقعد عند رجليهن لمن يصحن واللي تصحى تتف بوجهي وتشتمني وتركب عظهري للحمام واخدمها بالحمام وانظف التواليت وراها وارجعها عظهري واتركب الثانيه بعد ما تتف ع وجهي وبعد كده انظف نفسي واجلس عند رجليهن لمن يخلصن فطار اشيل الفطار ع المطبخ و واكل البقايا
    واحهز الكافيه ليهن واجلس عند رجليهن ادلكهن وابوسهن واعمل تمي طفايه للسجاير وبعد كده كانن يخرجن كنت البسهن الجزم بعد ما المعهم ويخرجن انظف البيت واغسل هدومهن ولمن يجعن اكون جالس جلسة الكلب انظف جزهن بلساني واكل ائتله منهن _ كانت ايام حلوة _ لموعد الغدا كانن هن يطبخن وانا عند رجليهن يدوسن علي ويتفن ع الارض وانا الحس وهن يضحكن علي وانا مذلول لما يجهز الغدا كنت بحضره ع السفره واجلس متل الكلب عند رجليهن لمن يشبعن اشيل الغدا للمطبخ و اكل البقايا وجلي المواعين واجلس عند رجلهن كانن يوخذن قيلوله ونا ادلك رجليهن لمن يصحن اخدمهن متل ما يأمرن بدون تأخير الاميره مايا كانت تخليني الحس كسها وهي تتفرج ع فيلم اباحي لغاية ما تخلص الشهوه تنزلهن وانا بلحس متل الكلب وساره هانم تكون تضحك وتشتمني ولما تخلص الاميره مايا كنت الحس خرم طيز ساره هانم وبعد كده تركب الاميره ع ظهري للحمام كنت اليف جسمها بعد ما الحس العرق من تحت باطها بلساني وبعد الحمام انشفها وكانت تخليني انام ع الارض وتحط الشامبو ع وجهي وتنظفه برجليها بعنف وقسوة شديده وبعد كده كنت اغسل رجلين ساره هانم وهي بتتكلم مع حبيبها بالهاتف وتمي طفايه للسجاير والاميره تجلدني بالحزام وبالليل كانن يلعبن علي لعب حلوة متل كانن يغطن عيوني و كانت وحده تتف ع وجههي ولازم اعرف مين اذا عرفت بتدوس ع راسي كان شعور جميل جدا واذا غلطت كانت تتديني ع وجههي بالام ومرات بالشبشب واحلى شي كانت الاميره تتف ع الشبشب من تحت وتضربني ع وشي ولعبه تاني كانت وحده ترمي الشبشب وانا اركض متل الكلب اجيبه باسناني وهن يضحكن غير الشتايم الجميله واو كنت ايام حلوه وبعد كده كانن يربطني ويجلدوني بالحزام وشوي مو كتير بالخيزرانه ويمدوني فلقه ع رجلي وكنت ابكي وهن يضحكن ومو سائلات فيي وبعد هيك كانن ينامن ونا انام عند رجليهن ويمدن رجليهن على وشي وجسمي واذا وحده صحيت بالليل بدها شي ترفصني برجلها و وشي وتشتمني وانا اقوم وانفذ من غير تاخير رغم الالم اللي في من الفلقه والجلد القاسي .
    وقبل ما اروح غسلن تمي و وشي وراسي بالماء الذهبي تبعهن
    مو برضاي كان امر ولازم انفذه بالغصب وبعد كده رشوني بالماء العذب ونظفت التواليت وجهزت نفسي وقلبت رجليهن وشكرتهن وانا خارج نادتني الاميره وقالت يا حيوان انا رديت امرك ستي ولفيتت وشي وتفت علي وقالت انت واطي وما الك قيمه والتفه هاي بتشرفك انقلع من وشي وهاي حكايتي بالتفصيل

    sameer_sxs@yahoo.com

    ردحذف
  13. ramy 29 years old

    mohandseen

    very good shape and looking

    am ready to serve you,i wish to be your bitch
    ffnanfnan@yahoo.com

    ردحذف
  14. والنبى بلاش انجليزى يا كابتن ياللى فوقى اصل انا بيجيلى شلل فى الشريان الأورطى لما حد بيتكلم انجليزى قدامى . انا كنت بجيب ملحق انجليزى كل سنه . المهم هو بصراحه انانفسى ابقى تحت رجل واحده. بس مجربتش قبل كدا علشان انا شخصيتى قويه فى البيت وفى الشارع . وعلشان كدا معرفش اجرب مع اى بنت اعرفها علشان صورتى متتهزش قدام الناس اللى عارفين شخصيتى كويس بس كل اللى اقدر اقوله.. ان المدونه دى جاااااااااااااااااااامده و حضرتك مسترس أموره جدا وعسليه . بجد وبصراحه حضرتك احلى من حلاوه الرشيدى الميزان. انا بسام من المنصوره21 سنه
    disko_boy2@yahoo.com
    بس خلاص
    اخلع انا بقى علشان مطولش على حضرتك . بينى وبينك انا مزنوق ورايح الحمام هروح اطرطر وأرجع
    باى. يا أجمل مسترس فى مصر
    مووووووووووووووه
    شلوووووووم

    ردحذف
  15. أنا كنت في الجامعة في اولي كليه خبرتي ضعيفة ومراهق حبيت واحدة اسمها سارة حب حقيقي وكنت ممكن اعمل لها اي حاجة لإرضائها صرحت ليها بحبي وكان للاسف من طرف واحد ردت عليها انها عمرها ما هتحبني بس ممكن تتسلي معايا هي كانت مغتربة وواخده سكن ايجار مع مجموعة بنات .
    في يوم طلبت مني اروح معاها السكن لانه فاضي ، رحت معاها وكنت مبسوط اوي ، اول ما دخلنا الشقة شدتني من القميص وقالتلي تعالي يا كلب مش انت بتموت عليه ومستعد تعمل اي حاجة لارضائي
    قلتلها طبعا يا سارة
    راحت ضربتني بالقلم وقالتلي من دلوقتي اسمي ستك سارة وهتكون خدام وكلب ليه
    قلتلها امرك ستي سارة هانم
    انا خدامك وكلبك بس في السر ومحدش يعرف

    قالتلي مش انت اللي تحدد يا كلب
    قلتلها امرك ستي
    قالتلي هوهو يا كلب يا ابن الكلب
    قلتلها امرك وقعدت اهوهو
    خادتني على كنبه بالصاله وقعدت وقالتلي قلعني صندلي يا حيوان
    قلتلها امرك ستي سارة
    قلعتها صندلها وكمان بوسته ولحسته
    قالتلي بوس رجلي
    قعدت ابوس في رجليها جاااااااامد
    راحت شيلها رجليها وضربتها بوشي وقالتلي براحة يا كلب
    عمرك ما شفت رجلين حلوة كدة
    قلتلها عمري يا ستي
    راحت تتدلك رجليها في وشي
    وبعدين رفعت رجل فوق راسي ورجل على بقي
    وقالتلي الحس قعدت الحس فيها
    وبعدين قالتلي روح دفي مية تغسل فيها رجلي
    رحت وجبت الميه وغسلتلها رجليها قالتلي اتمرمغ تحت رجلي يا كلبي
    قعدت اتمرمغ تحت رجليها
    وبعدين قالتلي قوم روح يا خول ولما اطلبك تيجي تبقة تيجي
    قلتلها امرك ورهن اشارتك يا ستي سارة بس بلاش حد يعرف
    قالتلي انكتم ياكلب يلا غور
    ومشيت ..... الباقية تاتي
    smsmbasha78@yahoo.com

    ردحذف
  16. التكملة .... ده كان اول لقاء ليه اخدم فيه وكنت فرحان اوي لإحساسي بمتعة فوق الوصف وكنت منتظر طلبها ليه بفارغ الصبر وكنت اتمني تتطلبني كل يوم المهم بعد إسبوع لقيتها بتطلبني وتقولي تعالي يا كلبي حااالاً
    قلتلها امرك يا ستي سارة بس هو حضرتك لوحدك
    قالتلي اخرس يا كلب نفذ امري وتعالي بسرعة ولو اتاخرت هتقطع من الضرب
    قلتلها امرك يا ستي انا جي حالا
    وقبل ما اخلص كلامي قفلت السكه في وشي.... المهم رحت وصلت للشقة وضربت الجرس لقيت ستي بتفتح الباب وكانت لبسه قميص نوم اسود قصير وقالتلي ادخل وقفل الباب وراك يا كلب
    قلتلها امرك
    ولكن كانت المفاجئة لقيت البنات الثلاثة صحبتها في السكن قاعدين ... فبصيت لستي بإستغراب والبنات كانوا بيبصوا عليه بتعجب
    فلقيت ستي سارة بتقولهم : يا بنات دة كلبي وخدامي وتحت جزمتي جبته يسلينا ويخدمنا اهو عندكم اعملوا فيه اللي انتوا عايزينوا
    قالوا لها اكيييييد هنظبطوا
    واكيد طبعا الباقي عرفتوة... بهدلوني وذلوني وممرمطوني وخلوني خدام بجد وشتموني بأبشع الألفاظ وضربوني وركبوني واتمسخروا عليه وخلوني تحت رجليهم ادلك وابوس والحس وامص واغسل رجليهم والحسلهم وامصلهم حاجات تانية
    بس ده كله مكنش مشكلة لانه كان في السر برضه من وجهة نظري
    لكن المشكلة الحقيقية والفضيحة كانت في معاملة ستي سارة ليه في الجامعة ، كانت ملفته جدا وكانت بتوضح ان هانم بتعامل خدامها ..... زي مثلا اشيل لها شنطتها طول ما بتلف في الجامعة ، اني امشي وراها طول ماهي بتمشي في الجامعة وحذاري امشي جنبها ، منادتها ليه وسط زملائي وزملاتها بروح يلا وتعالي يلا كانت بتصر تقعد في الحديقة وتبعد حذائها عنها علشان تخليني اجري اجيب حذائها وحطه تحت رجليها امام صحبتها ، كلامها لصحبتها باللي بتعملوا معايا واني كلب وخدام لها
    بس كانت المصيبه تصويرها ليه في جلستنا الخاصة وانا خدام وكلب تحت رجليها ونشرتها بين زميلاتها وده خلاني مكسور الراس وسط الجميع والجميع بيتمسخر عليه ... يعني كسرت عيني ومن يومها عشقت الخدمة والذل
    خدام رجليكي سامي مصري بالسعودية
    smsmbasha78@yahoo.com

    ردحذف
  17. هاي ..
    انا اسمي علي ..23 سنه .. من العراق ...عندي خبره مع مستريس كتير ..بس شات و فون ..
    مش هدخل بالتفاصيل عشان محكيش كتير ...بس حاليا انا مع ست مصريه ..شات و فون ..بقالنا سنتين ..ستي بتسيطر على كل حاجه بحياتي بجد مش بس كلام ..تحته مبخرجش من البيت الا بأذنها ..تتأكد اروح فين و مع مين ويا تسمح يا لا..نفس الشي الموبايل..متصلش بحد الا بأذنها عدا اهلي...نومي بوقت ..اعدتي بوقت ..حتى اكلي بمزاجها...و مرات كتير بتكلفني بواجبات اعملهالها ...و عقوباتها قاسيه جدا جدا..بس متعاقبش الا لو انا غلطت ..العقوبات دايما يا امى بالصور على الشات او على الفون ...زي ما تخليني اجلد نفسي واشوفها الصور لحد متقتنع ان جلدي اتهرى تمام (مره وصلت 500 جلده في يوم واحد..حتى بدا يطلع عندي ازرقاق و نزف تحت الجلد يلا سابتني) او تخليني اوقف ساعات طويله قدام الحيط واديه لفوق ..و غيرها و غيرها...بقالنا سنتين مع بعض و انا تعلقت بيها اوي و حبيتها اوي..بس من فتره ستي عم تحب واحد من ديرتها(حب حقيقي) و هاملاني أوي ...طلبت منها اكتر من مره تعيفيني من خدمتها عشان اشوف ست تانيه بترفض...ولسه الوضع على حالو ...

    دا ايميلي
    kubi_07@yahoo.com

    واسف على الاطاله

    ردحذف
  18. انا حلمت امبارح ان الملكه الفنانه غاده عبد الرازق بتنيكنى و الله بجد
    و الغريب ان قومت من النوم حاسس بوجع جامد فى خورمى و كأنها بجد كانت بتكنيكنى
    كان حلم جااااااااااااااامد نفسى يبقى حقيقه مع ملكه تمتلكنى


    mistress_need69@yahpp.com

    ردحذف
  19. This comment has been removed by the author.

    ردحذف
  20. انا مش هكدب علي سموك واقول علاقاتي بس بجد نفسي اول نقطة بول تقع في بقي تبقي بتاعة سموك وياريت متتجهلنيش بجد انا مخلص وامين pastooo_318@yahoo.com

    ردحذف
  21. This comment has been removed by a blog administrator.

    ردحذف
  22. This comment has been removed by a blog administrator.

    ردحذف
  23. مفيش تجارب سابقةممكن نتواصل
    abdo_tag8@yahoo.com

    ردحذف
  24. انا عمري ما بوست رجل بنت ابدا ونفسي ابوس رجلك انتي والحسها كمان يا ستي نادين وده ايميلي medo20205585@yahoo.com

    ردحذف
  25. انا رامى كل تجاربى مع المستريس بحب انى اكون تحت رجلهم ويمرسوا الجنس معايا من ورا
    كانى انا ست وهما رجالة ودة نتيجة انى مليش فى الجنس وبحب يعملوالى من ورا وبوس لرجلهم عمدى كنوع من تقديرى ليهم وانا احب اتعامل مع المستريس كانى ست واحب اكون تحت رجلهم وانا جاد وارجو اتواصل مع حضرتك واميلى
    jmy8850@yahoo.com

    ردحذف
  26. zaza_201113@yahoo.com

    ردحذف
  27. feet.slave19@yahoo.com

    ردحذف
  28. أنا عن نفسي اول تجربة ليا في حياتي كانت مع اخت واحد صحبي ايام الثانوي لما كنت بكون عندة في البيت كنت بحب اتفرج على رجلها اوي لدرجي اني واحنا قاعدين في الصالة كانت بتقعد حاطة رجل على رجل كنت بحاول اقرب منها اوي ومن رجلها واول تجربه ليا معاها كنت بعلمها حاجات على الكمبيوتر وهيه قاعدة وانا قاعد جنبها مكنش فيه كرسي بتقولي روح هات كرسي وتعالى قعدت جنبها على الارض لحد ماقالتلي تصدق انتا بقعدتك كدة شبه الخدامين بالظبط فرحت اوي وبوست ومن هنا ابتدت تجاربي معاها
    someone3s@yahoo.com

    ردحذف
  29. انا تجرتي متأكد مليون في المية محدشش جربها ولا يقدر يجربها حتي لو مع ستي وتاج راسنا ستي نادين انا عرفت عالم الساديات من حوالي خمس سنين وتعمقت جواة وعرفت حاجات كتيره وافظع انواع التعذيب والاهانة وتعرفت علي ميسترس انجليزية كانت في مصر شرم وعجبها كلامي معاها وعلي اني بقدر المراة جدا وانها ملكة كل شيء وان الرجال مجرد كلاب ملكها المهم قالتلي تعالي بس قبل ماتيجي عاوزة اقولك حاجة مهمة جدا انا بعمل في كلابي اي حاجة تخطر علي بالي بصراحة خفت لتأذيني بس في نفس الوقت قولتلها نا مليش غير انفذ اللي تطلبية مني رحت ليها وخلتني الف البلد علشان اوصلها وبعد مافتحت الباب قالتي انت محمد قالتها ايوة وقفلت الباب وبمجرد ماقفلت لقيت الالم نازل علي وشي وشاورت علي الارض اني اركع زي الكلب انا جسمي اترعش وجابت السلسله بتاعت الكلاب وربطتهال وجرتني وراها لحد ماوصلت عند الكرسي وقعدت وحطت رجل علي رجل وانا قصدها زي الكلب واكلمنا شوية وكانت لما ماتفهمشي كلامي تضربني بالالم ووبعدين قامت وقالتي اقلع هدومك كلها وسبتني ودخلت قطتها وبعد شوية رجعت وجابتلي كلوت وسنتيان حريمي وعملتلي مك اب
    خلتني زي البن اللبوه بالضبط كل دة حصل حقيقي ولسة بداية وبعدين سحبتني زي الكلب علي الاوضة وقعدت علي السرير وخلتني الحس جزمتها ونعمل جزمتها واقلهلعا ببقي وافضل ماسكها ببقي واوديها مكانها واجع اخت التانية نفس الوضع وبعد كدة المفجا اللي مكنتش متوقعها في الاول زبر صناعي اول مرة اشوفة في حياتي حقيقي والله خلتني انا البسلها وبعدين خلتني امصة ونزلتني ابوس رجليها وهي لبساه وجبتني وفتحتني وناكتني بكل الاوضاع والله وبعد كدة قالتلي كلين هوس نطف البيت وعملتها اكل اللي كان موجد عندها وقدمتلها وكانت تاكل وتف وانا اجر ي زي الكلب ورا التفة علشان اكل وكانت تشرب ةتضتمض بالمية وتفهم في بقي وخلتني اعملي حراكات زي الكلاب وذل قدامهما اني اطلع لساني واقف زي الكب علي رجلين غير التفافة اللي علي الارض ومن تحت نعل جزمتة انا شوفت زل عمري ماشوفتة وبعدين ركبتني ودخلت الحمام وطلبت مني اني اقلع الكلوت بتاعها بلساني كل الوقت دة كانت معاها عصايا تلسوعني علي طيزي وضرب بالالم وتف طوال الوقت بعد ماقلعتها الكلوت بلساني لبستعولي في وشي وخلتني انام علي طهري تحت التوليت وهي وقعدت علي التوليت وحطت رجليها علي بطني وزبري وكانت ديما تضربني في حلمتي وبعد ما عملت الحمام راحت قايمة وحاطة وقفت وقالتي دو يور ورك شوف شغلك وفعلن قمت لحست كوسها من البول وخرم طيزها بواقي البراز لحد ماتكدت اني لسحت كل حتة ونطفتها بلساني وانا كنت بموت سعتها وقالتي المره الجاية هاتكون التوليت انا كنت قاعد يومين عندها وفعلا جت وخلتني اخلع الكلوت وافتح بقيي واحطو تحت كوسها ونزلت المية بغزارة ومكنتش قادر ابلع وغطت وشي
    وكوسها كان لازق في وشي تماما
    المهم نزلتهم كلهم وطبعا نطفت مكتن البول علي كوسها وخلتني الحس علي الارض بلساني زي الكلب وكانت تدوس علي البول اللي علي الارض بشبشبها وتشربهولي من تحت نعل شبشبها زاد التفافة اللي ادمنتها وجت ونيمتني علي الارض وشخت عليا براز علي وشي كلوا وغطي وشي كله وكلت منه بصعوبة وخلتوا علي وشي ساعة لحد ماحست اني جبت اخري وقمت استحما وخلتني انام وانا وشي في كوسها والصبح تاني يوم عملت فييا كدة بردة بس مش كتير ومشيت اة نسيت حاجة عمركو ماتصدقوها اتعملت فيا واحنا بليل جت خلتني انام علي بطني في السري ر وهي جت قعد علي طيزي بحيس كوسها عطي طيزي وفضلت تحك كوسها في طيزي لحد ما جابت شهوتها علي طيزي بجد كل الكلام دة حصل حقيقي وعمري مااصدق اي كلب فيكم عمل كدة لانكم كلاب بتجروا ورا شهوتكم انما انا مؤمن بان النساء اسيادنا علي وانهم يعملوا اي حاجة فيا ذلك انا شربت وكلت البول والبراز ومحدش يقدر يعمل كدة وانا مستعد ياستي وتاج راسي انك تعملي فيا اي حاجة حضرتك عوزاها وتصوريني كمان علشان يصدقوا ويشوفوا ما هو السليف الحقيقي للسيدة مش كلاب بتجري ورا شهوتها كلبك محمد ysrib@yahoo.com

    ردحذف
  30. انا عكس كل الموجدين هنا انا بستمتع بخوف المرأة منى مجربتش اضرب بنت و مبحبش اضرب بنت بس بحب تتذل ليا شعور جميل

    ردحذف
  31. أنا اسمي هادي من سوريا و عايش في السعودية
    الحقيقة أنا ما عندي تجربة حقيقية مع مسترس
    بس بصراحة يا ست الكل أنا بحياتي الطبيعية بعامل المرأة متل الملكة اللي بتطلب أي شيء و بيكون عندها مباشرة

    أنا من لما كان عمري 10 أو 11 سنة كنت أعمل أشياء غريبة و مابعرف ليش كنت أعملها و أنا بهالعمر الصغير ,,, يمكن غريزة يمكن أي شيء تاني ,,, بس ما بعرف ليش كنت أعمل هيك

    مثلا :
    1 - كنت أنزل أتمدد تحت المقعد الكبير بغرفة الجلوس لما يكون عنا بنات خالي الكبار و يكونوا قاعدين على المقعد و رجليهم قدامي و بسرعة أكون لاحس بلساني رجل واحدة منهم لحسة صغيرة

    2 - كنت على طول لما يروحوا رفقات أمي الكبار في السن طبعا و هي بتودعهم عند الباب ,,, أروح بسرعة على غرفة الجلوس و أنزل و أشم بأنفي مطرح ما كانو قاعدين

    3 - كنت لما أدخل الحمام مشان أستحم أشيل من السلة كيلوتات أخواتي البنات المستعملة طبعا و أشمها و أحطها بتمي ,,, و كنت ألبس الكولونات الضيقة تبعهم و أبول فيها و ينزل البول على رجلي و كنت بحب هالشي كتيير

    و كبرت و أبلغت و أنا بعشق هالأمور و خصوصا رجلين البنات ... و لما كنت بسن المراهقة ألحق بنت مشان أتعرف عليها كنت أشوف رجليها بالأول إذا كانو حلوين و بعدين أحكي معها
    و لماكبرت شوية و ابتديت أدخل النت و أشوف الأفلام السادية طار عقلي و ما كنت مصدق انو هالشي حقيقة
    و ابتدأ هالشي يكبر معي شوي شوي حتى صرت أعشق سادية المرأة بكل أشكالها

    لكل مع الأسف ما عشت أو جربت مع أي امرأة تجربة حقيقة في السادية ,,, و حلمي الأزلي أعيش و لو تجربة واحدة حقيقية مع امرأة سادية متسلطة
    هيدي هي قصتي البسيطو و اللي ممكن تشوفيها سخيفة بس هيدا اللي صار معي و اللي بحكيه لأول مرة بحياتي

    ميرسي كتيير على هالموقع الحلو يا ست نادين و اللي خليتيني فيه أحكي و أفضفض عن اللي في قلبي بكل صراحة و بساطة

    و هيدا إيميلي
    morolion@hotmail.com

    ردحذف
  32. انا بحب الستات الساديه من زمان و بصراحه مخدمدش قبل كده بس عندى خبرخه عاليه قوى من الافلام الى بشوفاها و طبعا يا ست الكل انا هرضى رجليكى الحلوين و اى حاجه تؤمرى بيها بس انتى توافقى انا ممكن اعمل اى حاجه .... ahmed_h83@Yahoo.com

    ردحذف
  33. بصراحة انا ماليش تجارب مع ميسترس قيل كدة بس امنسة حياتى انام تحت رجلك زى الكلب وبووس قى رجلك ولما تحبى تعملى حاجة تركبى على دهرى زى الحمار ياميس نادين ولو تعبانة اعملك مساج واقعد تحت رجلك اغسلهم زى سى السيد زمان كدة دلوقتى زمن ست نادين ياريت تضيفسنى ياميس نادين sara001222000@yahoo.com

    ردحذف
  34. انا ما خدمتش اى برنسيسه قبل كده بس عندى جرائه عاليه وكافيه لتحقيق كليبات كثيره وعندى جرائه لتصوير كليب شامل مع سموك ده بعد اذن سموك وقبولك بانى اوكون خادم تحت اقدام حضرتك لتنفيذ كل ما تأمورينى به ان افعله واسف جدا فى تعديه حدودى فى الكلام ستارين اساليب جديده واقتراحات رائعه عند اتصالك بى على shekoo_y25@yahoo.com or
    0113757220

    ردحذف
  35. انا ما خدمتش اى برنسيسه قبل كده بس عندى جرائه عاليه وكافيه لتحقيق كليبات كثيره وعندى جرائه لتصوير كليب شامل مع سموك ده بعد اذن سموك وقبولك بانى اوكون خادم تحت اقدام حضرتك لتنفيذ كل ما تأمورينى به ان افعله واسف جدا فى تعديه حدودى فى الكلام ستارين اساليب جديده واقتراحات رائعه عند اتصالك بى على shekoo_y25@yahoo.com or
    0113757220 صدقينى والله بدعى ربنا بجد وانا ساعه اذان الفجر بانى اراكى بجد واكون تحت اقدامك انا عندى 29 سنه وطول عمرى مستنى اشوف برنسيسه مصريه تكون بتحت كده وبالتصوير كمان وعارفه ان كده حريه شخصيه وليس شىء شاذ زى كل الناس

    ردحذف
  36. انا نفسى فبنت بتحب الساديه وتكون العلاقه سريه جاد انا من الاسماعيليه واسمى عادل ونفسى ف بنت تحب الساديه ونعمل كل حاجه ف الساديه مع بعض وده اميلى tager2828@yahoo جاد جدا جدا ومنتظر الرد والاضافه وياريت تكون البنت من الاسماعليه

    ردحذف
  37. انا عندي 19 سنه متابع كل افلام وصور الملكه نادين انا من الزقازيق لكن مشكلتي ان كل لما اكلم بنت ساديه ده اذا كانت بنت اصلا تقول عليا طفل صغير واني مقدرش علي طلباتها وفي الاخر الاقي ان الطلبات فلوس وبس يعني ممكن بعد الفلوس هي التكون خدامتي مش العكسبجد اتخنقت ومليش علاقه حقيقيه كله علي النت وشات وبس وايه يعيبني اني سني صغير حد يفهمني بجد ايه المشكله في كده نفسي بجد الاقي الانسانه البحلم بيها انا بعشق ست الكل نادين mohamedsheko.mohamedsheko@yahoo.com

    ردحذف
  38. انا عندي 32 سنة اسمي محمد انا بحب جدا رجلين البنات اول تجربة كانت مع سرموطة جاتلي البيت و وانا ببعد رجلها عن وسي التانية كانت مع سرموطة تانية طلبت منها تحط مونوكير جت من غير ما تحط نزلت انا استريت زجاجة و قعدت احطلها وقعدت ابوس في رجلها و صوابعها
    وكننيكها قعدت ابوس رجلها بدون ما احكي في حاجة و هي تت فاتح مكتب تسويق كان بيعمل عندي بنتين و احدة مسحتلها الجزمة مرة والتانية طلبت منها تصربني على وسي لما رفصت صربتها انا قامت صرباني و بعدين كل ما احب اصرب على وسي كنت اصربها تقوم صرباني
    انا مو متزوج عندي سقتين انا مستعد اتجوز اي بنت حتى لو سرموطة بس توافق اني اكون كلب تحت رجليها و هفصل كلبها لحد ما اموت
    الميل بتاعي : latifslave@yahoo.com

    ردحذف
  39. اول مره اوطى على رجل بنت كانت راكبه حمار وعجبنى رجليها اوى استنيت انها تمشى فى مكان بعيد عن الناس وزقيت الشبشب وقعته على الارض ولانها على الحمار طلبت منى اجيبه لما جيبته بوسته وقعدت تحت رجليها لبستهولها رحت يدوب بايس رجلها بوسه سريعه ومشيت تشتمنى
    بعد كده صباح الشغاله من كتر ما زليت نفسى ليها بقت تضربنى بالقلم والشبشب بس اول مره كانت اجمل مره صباح دى جابت معاها كيس فيه 3 شباشب قولتها ايه دول قالتلى انت لازم تبوس كل الشباشب

    ردحذف
  40. انا حلمي تكون رجلك بتمي ودخليها كلها

    ردحذف
  41. ياريت تعرفيني على بنت من سورية اخدم رجليها وتحطهم في فمي samerrr1972@jmail.com

    ردحذف
  42. ياريت تعرفيني على بنت من سورية اخدمها وتحط رجلها في فمي samerrr1972@jmail.com

    ردحذف
  43. That is all is a fuckin shit , women is just a bitchs ,we fuck them and kick them my dick is over all of you mistress , come and give my big piens a good suck , and if you not good , i will fucked you hard even your scream will make japan wake up

    ردحذف
    الردود
    1. true, lets stops that fucking things

      حذف
  44. انا للاسف عندى تجربة لميستريس مش مصريه عرفتها بالصدفه لكنها كانت ف مصر وسافرت ومارجعتش دة من سنتين وه تونسيه قاعدة ف فرنسا
    بعد كده كل الل باكلمهم انتلانت مجرد نصابيين وبس
    ودلوقت فرحت لما عرفتك وقريت عنك فى الموقع بجد اتمن اكونخدامك وبمهن الكلمه ومستعد لكل اوامرك لو عايزان انضف شقتك يوميا واكون خدام فغلا عندك مستعد اسم نفسى ليكى وابق تحت امرك على طول
    zizag2003@yahoo.com

    ردحذف
  45. نسيت اكتب ايميلي للتواصل.......immortal_satanism@hotmail.com

    ردحذف
  46. hi
    tkkkooo@yahoo.com

    ردحذف
  47. سليف للبنات:
    2 days ago
    ان ولد سليف بدور على مستريس
    تضربنى تشخ علية الحس رجليك تشتمنى
    تلبسنى لبس بنات ومكياج
    وتنكنى
    وعندى كامير ومايك لو حبتى تتاكدى انى كدة
    im Slave look for Mesters
    piss on me
    and Hit me and lick feet and i like to be sissy man and fuck me by strapon
    noor200200200@yahoo.com
    01117225295

    ردحذف
    الردود
    1. stop the these idiot things that is insane

      حذف
  48. Dear: All customers over here and Nadine
    What is the hell are you doing that is insane. that is forbidden, illegal and against all the religions. all the mankind are slaves for Allah not for just human thinks that she is mistress. pray to Allah to forgive you and try to find treatment for that gayness feeling.

    ردحذف
    الردود
    1. Yess Man Thats True , this Bullshit Things , And She is Going To Hell

      حذف
  49. دا ميلي ssaa_ssaaa2000@yahoo.com

    ردحذف
  50. You Bitch , Why dont you Bend Over , So I can fuck your ass

    ردحذف
  51. انا مستعد ابوس و ألحس اي قدم بنت

    ياريت ترفعيني على اي بنت

    انا منتظر الرد

    david_hayter_snake@hotmail.com

    ردحذف
  52. أنا سعيد جداً لوجود صفحتك
    أنا أموت بس اخدم اقدامك يا ستي نادين
    واتمنى ازور مصر بالعاجل
    boyslifestyle2010@live.com

    من الكويت

    ردحذف
    الردود
    1. انا بقا ياستى عمرى ما جرربت بس نفسى اجرب فى الحقيقة بجد ومستعد لكل اومر حضرتك
      من بول حضرتك الطهر للاشكولاتة الى بتنزال من حضرتك العصل
      mai_adel28

      حذف
  53. انا عمري ماخدمت ولابوست رجل بنت للاسف واحب اجرب واول مرة اخدم تحت رجل ملكة في النت فقط وبقيت اشاهد الفيديوهات واتابع صفحات الفيس بوك للمستريس
    بليز ممكن تضيفيني
    ahiq96@yahoo.com

    ردحذف
  54. انا سليف حقيقي شاب عمري 27 سنة اصبحت مملوك لسيدة عمرها 38 سنة لاكثر من 6 اشهر وكانت عبوديتي لديها صعبة جدا حيث قامت بجلدي وربطي بالحبال واجباري على لحس كسها وطيزها واستخدامي تواليت الها لاكثر من مرة في الاسبوع
    حيث تم امتلاكي من قبلها وفق عقد عبودية روسية لمدة 6 اشهر وانا الان اعرض نفسي لاي مسترس ترغب بان اكون عبدا لها لاي فترة تحددها

    ردحذف
  55. انا تجربتي مع خالتي .. دايما تقولي رجلي وجعاني اعمل لي مساج فيهم و بعدين ابوسم و ابوس صابع صابع و هي بتكون مبسوطة و مبتسمة .. و بلحي جزمتها من وراها و بشم كلوتاتها skype:fares199476

    ردحذف
  56. وربنا انا جاد فى كلامى وعاوز اشتغل خدام حقيقى بجد وهعمل كل الى تأمرى بية بجد هكون مخدة لرجلك وحمامك وجزمة تحت رجلك وهنفز كل اوامرك محتاج شغل عند ساديه او عمة جادة تشغلني وهكون خدامها وتحت رجليها وانفذ اوامرها والله انا جاد جدا ومستعد للسفر بليز
    ودة رقمى 00201117410125

    ردحذف
  57. انا بحب الفيمدوم بأشكال عديدة, لكن عنجد كومنتات ضحكتني بشكل و ناس بتعمل اشياء غريبة جدا
    الكل بجملنا عنده هذا الشيء من الطفولة, و عفكرة كل اللي عالنت كاذبين مافي ولا بنت عربية بتحب السادية

    ردحذف
  58. انا عمر من السعوديه
    حبيت الساديه والعنف حبيت كل مايتعلق بالمرأه
    واكثر شي احبه انها تذلني وتسوي الي هيا تبغاه
    بس عمري ماجربت الشي هذا
    وودي اجربه واعيش عليه

    ردحذف

Arab Celeb Feet Slaves

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

التسميات

اخبار اقدام الفنانات اسئلة حول حب اقدام السيدات افلام مسترس عرب اق اقدام باسكال مشعلانى اقدام جيني اسبر اقدام دوللى شاهين اقدام رندا البحيرى اقدام رولا سعد اقدام ساندى اقدام سلاف فواخرجى اقدام سلافة معمار اقدام سلمى رشيد اقدام فى الاعلانات اقدام كندا حنا اقدام للا سلمى اقدام مايا دياب اقدام منى زكى اقدام ميرفت امين اقدام ميريام فارس اقدام ميريام كلينيك اقدام نانسى عجرم اقدام نساء عربيات على الشاشة اقدام نيكول سابا اقدام نينا عبد الملك اكل براز المسترس اكل براز وخرى المسترس اكل خرى المسترس الاكل من اقدام مسترس ترويض الرجل تصميمات مسترس نادين تقبيل اقدام النساء فى الواقع تقبيل ايدى الملكات والاميرات تقبيل ايدى النجمات تقديس اقدام النساء حول العالم جرائم فى حق اقدام النساء خدم خدم وعبيد اليسا خدم وعبيد باسكال مشعلانى خدم وعبيد داليا البحيرى خدم وعبيد درة خدم وعبيد راندا االبحيرى خدم وعبيد رزان مغربى خدم وعبيد روبى خدم وعبيد روجينا خدم وعبيد ساندى خدم وعبيد سمية الخشاب خدم وعبيد شيرين خدم وعبيد عبير فياض خدم وعبيد غادة عادل خدم وعبيد لقاء الخميسى خدم وعبيد ليال عبود خدم وعبيد ليلى علوى خدم وعبيد مروة خدم وعبيد منة فضالى خدم وعبيد مولاتنا بسمة خدم وعبيد مى عز الدين خدم وعبيد ميريام فارس خدم وعبيد ميس حمدان خدم وعبيد نانسى عجرم خدم وعبيد نوال الزغبى خدم وعبيد هيفاء وهبى دهس اقدتم رسائل مسترس نادين ص صور احذية الفنانات العرب صور اقدام اغنياء العالم صور اقدام الراقصات العربيات صور اقدام الفنانات العرب صور اقدام الفنانات من اصول عربية صور اقدام المذيعات العربيات صور اقدام المطربات العربيات صور اقدام الملكات والاميرات صور اقدام الممثلات العرب صور اقدام بنات صور اقدام عارضات الازياء العرب صور اقدام مكبرة للفنانات صور اقدام ملكات جمال العرب صور اقدام نجمات ستار اكاديمى صور التعذيب والاهانة صور ايدى الفنانات العرب صور تقبيل اقدام متحركة صور تقديس المرأة صور ركوب العبيد صور شرب بول المسترس صور فيمدوم وعبودية صور لحس كس المسترس عبيد االسكرتيرات عبيد اقدام الزوجات عبيد اقدام النساء عبيد الزوجات عبيد الفنانات العرب عبيد فى السجن عبيد وخدم راندا البحيرى فضفضة فى حب اقدام النساء فيديو اكل براز المسترس فيديو تقديس اقدام النجمات العالميات فيديو شرب بول المسترس فيديو لحس طيز المسترس فيديوهات وكليبات مستريس فيديوهات وكليبات مستريس نادين قصص اقدام النساء قصص السادية والفيتش قصص تعذيب المرأة للرجل قصص جنسية قصص سادية المرأة قصص سادية مصورة قصص سحاق قصص فى حب اقدام النساء كليبات تقديس المرأة كيف تحصل على مسترس بدون مقابل لحس اقدام مسترس نائمة للنســاء فقــط مرسى فيمدوم مسترس تعاقب عبدها مسترس حقيقية مشاركات خدم مسترس نادين مقاطع فيديو اقدام راقصات عرب مقاطع فيديو اقدام مطربات عرب مقاطع فيديو اقدام ممثلات عرب نيك العبيد بالاقدام وجهات نظر فى حب الاقدام Anal Footing Ass Worship BDSM CBT Favorite Mistresses Femdom Ass Worship Femdom Extreme Femdom Feet Femdom humiliation Femdom Morsi femdom Punishment femdom scat femdom Spitting Femdom Strapon Femdom Trample Foot Fisting Femdom Mistress Nadine Selections Trampling Woman Worship